• (iOS) Johnny Trigger: Action Shooter veel munten hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ veel munten hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Johnny Trigger: Action Shooter 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Johnny Trigger: Action Shooter Action wob

    Dit is een goed spel om te spelen, maar er zijn gewoon te veel advertenties.

    wauw zo leuk geniet ervan

    Het is een eenvoudig, maar vermakelijk spel. Werkt soepel en bedankt aan de ontwikkelaars voor het daadwerkelijk gebruiken van de haptics op mijn Pixel 3. Er zijn dus maar weinig ontwikkelaars die de moeite nemen om de goede haptics op de beste Android-telefoons te gebruiken. Een beetje te veel advertenties, dat wel. Betalen voor advertentievrij verwijdert alleen de verplichte advertenties aan het einde van elk niveau. Veel power-ups vereisen NOG STEEDS advertenties. Ze zouden het ad-reduced moeten noemen in plaats van ad-free.

    De gameplay is goed, maar ik kan de game niet spelen omdat advertenties altijd in mijn gezicht staan, alsof dat niet cool is en als ik zou spelen zonder advertenties, zou ik gewoon games op mijn ps5 kunnen spelen

    Jullie laten te veel advertenties zien, ik haat het, maar de game is geweldig

    Zoveel advertenties!

    Het is veel te traag en het werkt niet

    Je bent meer tijd kwijt aan het kijken naar reclames dan dat je aan het spelen bent.

    TEVEEL RECLAME

    Johnny Trigger: Action Shooter Aksi tbv

    Echt leuk spel

    Dit spel was in het begin leuk en had een leuk spelletje kunnen zijn. Het lijkt er echter op dat de levels steeds maar weer worden herhaald, wat erg snel erg saai wordt. Het spel lijkt niet moeilijker te worden naarmate je verder komt. Ik ben gestopt met spelen na level 200 omdat ik dezelfde levels 20 keer moet hebben gedaan.

    Het is moeilijk om deze game niet te vergelijken met Hellcopter, een andere actiehit van SayGames. Beide zijn gemakkelijk te spelen, boordevol actie, met bijna geen technische problemen, en bieden veel grafisch plezier en urenlang gameplezier. Ik verveel me echter nog steeds niet door Hellcopter's 5 eindbazen en hun respectievelijke cyclus van 10 niveaus, die van Johnny Trigger (27 tot 30 niveaus per cyclus) zijn precies dezelfde cyclus na cyclus, alleen de speurtochten voor een complete wapenverzameling , meer hamers om Johnny's basisgebouw af te maken, en meer puzzelstukjes voor Johnny's verhaal, houd me vast.Ik hou van de meeste betaalde upgrades, maar ik heb mijn bedenkingen bij het VIP-pakket dat US $ 295 per jaar kost, omdat ik de toezegging van SayGames/Estoty wil zien voor frequente en betere toekomstige upgrades.

    Dit is een goed idee van een spel, maar de advertenties zijn waardeloos, de eerste 2 minuten heb ik al 3 tot 4 advertenties gezien, verspil je tijd niet aan een spel als dit.

    Johnny Trigger: Action Shooter অ্যাকশন pde

    Meer advertenties dan games. brutaal.

    Hiel ! leuk! spel! naar !goed!!!!!!!!!

    Het is best een leuk spel, het belangrijkste doel van de knop lijkt reclame te zijn. Na alles wat je doet, krijg je een advertentie (die bijna nooit echte gameplay laat zien, maar dat is een ander probleem). Je kunt dingen ontgrendelen door een advertentie te bekijken, maar als je ervoor kiest om dat niet te doen, krijg je NOG STEEDS een advertentie... nogmaals, het is een leuk spel, maar niet de advertenties of het geld waard om een advertentievrije versie te kopen.

    Deze game is erg leuk, maar het is moeilijk om iets met advertenties te doen. Door gewoon op het scherm te klikken, wordt u gedwongen een advertentie te bekijken, zelfs als er beloningen bij zijn betrokken of niet, en u krijgt die beloningen niet nadat u de advertentie heeft bekeken. Het enige probleem dat ik heb met het spel, behalve dat. Het is eigenlijk hoe het wordt geadverteerd, wat uiterst zeldzaam is voor een mobiel spel.

    Leuk Leuker Leukst

    Het is eigenlijk een spel over timing, niet veel anders dan dat. Er zijn veel verzamelbare wapens, maar ze lijken allemaal op elkaar. De prestaties kunnen soms behoorlijk schokkerig worden. En de advertenties zijn behoorlijk irritant. Het spel is echter best leuk. De animatiekwaliteit is goed. De verscheidenheid aan skins is leuk. De daadwerkelijke gameplay van backflips en schieten is best cool als je het mij vraagt. Verder is het best een leuk spel om offline te spelen.

    Schitterend platformspel!! Ik was geen fan van platformgames, maar Johnny Trigger heeft me gewoon veranderd! Ik speel dit spel nog steeds. Ik kan niet stoppen met spelen, ik ben zo verslaafd, voeg meer springstijlen en kaarten toe. En voeg ook meer wapens toe. Ik wil meer Johnny-triggergames. Ik ben een grote fan van Johnny. En maak een nieuwe JOHNNY TRIGGER STEALTH GAME zoals Hitman-games. Ik wacht op zegspellen. En..... Bedankt voor dit spel.

    Eerst speel je 10 potjes om een nieuwe huid te krijgen en dan moet je ook nog reclame kijken!!! Echt heel slecht

    Leuk maar fortnite is beter

    Geweldige kwaliteit! De game is erg leuk en eenvoudige bediening - een goede tijdpasser. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel advertenties gezien. Ze verpesten de gebruikerservaring. Docking van één ster voor de buitensporige advertenties (ik respecteer dat ontwikkelaars geld moeten verdienen, maar zoveel was een slechte keuze) en één ster voor het niet bieden van een optie om de game te kopen en advertenties te verwijderen (ik zou ontwikkelaars graag betalen voor hun harde het werk). Blijft op mijn telefoon staan totdat deze is bijgewerkt.

    WAAR IS MIJN REIS NAAR HAWAII, trouwens, ik weet dat de advertentie oplichterij is

    Ok spel voor een tijdje hoewel Lvl 233 glitches is en ik neem aan dat er een bug in zit. Voor de makers, de tweede scène waar een gijzelaar en explosieven bij betrokken zijn, Johnny springt een beetje de verkeerde kant op en zijn doel is gewoon verkeerd, dus hij kan dat niet passeren. Had het geweldig gevonden als ik door kon gaan, maar geweldige game-esthetiek. Een soort 2D-run in een 3D-omgeving is erg cool.

    Erg leuk spel, alleen jammer van de geforceerde reclames. Dat ik reclame moet kijken om een item te ontgrendelen is logisch en redelijk, maar om de twee niveaus een reclame vind ik te veel.

    Te veel advertenties. Uiterst eenvoudig en eenvoudig, met weinig interactie in de gameplay. Te veel advertenties. Advertenties. Advertenties. Advertenties. Advertenties. Advertenties. Ik snap het, je hebt advertenties nodig om geld te verdienen met je gratis spel, maar man, dit is gewoon te veel.

    Leuk en makkelijk

    Echt een saai spel. Het heeft geen verhaal en het is helemaal niet uitdagend. Ik was enthousiast over baasgevechten, maar ze bleken te gemakkelijk te zijn. Ik heb nooit plezier gehad om het te spelen van hoe gemakkelijk het is. Geen verhaal om ons te laten begrijpen waarom ik dit doe en niets uitdagends om het goed te maken.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :